Assalamualaikum kepada reader2 n stalker2 sekalian . Enjoy yourself with this simple blog here !

Wednesday 21 September 2011

i waNna bE a buSinEssw0mAn !!!

20 SEPTEMBER 2011 punye cite . . .

"kak piqa, kite nak tempah satin shawl kat akak ley tak ?" . nie la persoalan c0usin aku semalam . aku tunduk memikirkan pertanyaannya . "zana nak kaler ape ?" . lalu dia jawab, "kaler kelabu . eh, tak jadi la . kaler itam boley ? " . aku tersenyum sumbing depan Acer kesayanganku . "nampaknya kena bagi yang aku dulu la nie . adoi, baru je beli . tak pakai lagi . takpelah ", bisik hati kecilku . "zana ambik yang akak dulu la . tak pakai lagi ". dengan pantasnya dia menjawab, "oke !".

21 SEPTEMBER 2011 punye cite (hari nie)

"akak, kawan kite nak tempah jugak" . hatiku berbisik lagi . "tak ley jadi nie . aku kena ambik lebih . aku kena buka bisnes gak". lalu aku tergelak sendirian . "boley ke ? insyaallah boley". 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

nie la citenye . aku harap aku ley wat bisnes nie . orang laen ley wat . nape aku xley kn ? kalau kite tak mencube sampai bile2 pun kite tak tau kn ? pade sape2 yang ade lubang untuk bisnes nie, bagitau la aku ye .

peace ! ;D 

1 comment:

  1. wahh..hebad2 nih..bgos2..cmni la amoi b haha =) try dlu..bole..slow2 dlu kn..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...