Assalamualaikum kepada reader2 n stalker2 sekalian . Enjoy yourself with this simple blog here !

Wednesday 23 November 2011

heeee~


haaaa . nampak tak pic kat atas tu . aku join contest nie sebenarnye . contest nie dianjurkan oleh Senah Glamour . thanks yaw c0z anjurkan !! bawah nie pic aku ngan kawan aku .


MEMPERSEMBAHKAN !!!!


amacam ?? name die Nor Aishah . yang sebelah tuh of course la aku .

2 perangai die yang aku suke adalah :
- die paham aku
-die baek

2 perangai yang aku tak berape nak suke :
- time on call, mesti jerit2
- selalu nak menang je bile bercakap

kepada korang yang nak join contest nie, tekan sini teeeetttttt .
eina , kau di tag ! hehehe

p/s untuk aishah kalau bace : jangan marah . aku jujur nie .


2 comments:

  1. mesti sabar je bila dia asyik nk menang je kan haha sabar ye , trima ksih join ye :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...