Assalamualaikum kepada reader2 n stalker2 sekalian . Enjoy yourself with this simple blog here !

Sunday 29 January 2012

no one knows . . .

setiap hari kite gelak,
setiap hari kite ketawe,
setiap hari kite gembire.

begitu jugak dengan aku.

setiap hari aku gelak,
setiap hari aku ketawe,
setiap hari aku gembire.

ramai yang berpendapat , aku tak punya PERASAAN . kenapa ? adakah aku tak layak untuk berPERASAAN macam kamu sume . pernah korang tau isi hati aku ? pernah korang rase pe yang aku rase ? TAK PERNAH kan ?? pe yang korang tau hanya aku budak yang TAKDE PERASAAN !

untuk pengetahuan korang , setiap kali korang gembire , aku akan menyepikan diri . time tu la aku airmate aku jatuh . aku cube untuk share masalah aku dengan korang tapi korang hanya mendengar . TAK PERNAH bagi jalan penyelesaian . aku sedih !


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...