Assalamualaikum kepada reader2 n stalker2 sekalian . Enjoy yourself with this simple blog here !

Thursday 23 February 2012

final exam datang lagi . . .

hai ! hai ! hai ! dah lame tak update blog nie .berhabuk dah . haishhh . puhhhh ! puhhhh ! haaa . bersih sikit dah . tinggal bape hari je lagi aku nak final exam . gerun seyh wa cakap lu . aku memang takut . tapi pape pun aku kene buat yang terbaek untuk kedua-dua buah hati aku a.k.a parents aku . aku boleh ! harap2 aku dapat jawab dengan mudahnye . AMINNNNN . 



buat mase sekarang nie aku rase aku dah ready untuk ini . k0tttt . hahahaha . inshaa Allah . orang lain boleh buat yang terbaek , nape aku tak leh kan ? mesti boleh punye . oke . kepada sape2 yang nak ambik final exam macam aku , harap2 korang sume leh buat yang terbaek . marilah kite same2 berdoa kepada-Nya .


ALL THE BEST !!!


1 comment:

  1. klau dh ready bgosla..wat yg terbaik tok final exam nti..bb mesti bole pnye..kite hnye usaha..yg kt ats tu yg tentukn..pape pon..all the best tok final exm..AMIN..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...