Assalamualaikum kepada reader2 n stalker2 sekalian . Enjoy yourself with this simple blog here !

Sunday 11 September 2011

1 SEPTEMBER 2011

nak kongsi sikit nie . hehehehehe (excited !) . 1 Sept tuh bsday aku yang ke-20 . da lepas lame da tapi baru nie aku rajin sikit nak update blog neh . selama 20 tahun sambut besday, tahun nie la aku rase paling banyak hadiah aku dapat . s0nok !!!! pada yang wish n bagi hadiah tuh, thanks sangat2 . bagi yang tak wish tuh xpe . mungkin terlupa . nak tunjuk hadiah2 yang aku dapat nie . j0m usha !

given by my luvly abg, Ahmad Rafiq Bin Adenan .
tahun depan nak lagi !


thnx b . .





given by my r0om mate, Nor Aishah Binti Saharani
thnx umma !

thnx u ols .

given by myself, Norsyafiqah Binti Adenan .

da . nie je . tak banyak pun . thanks atas pemberian kalian sume . aku akan hargai pemberian korang . luv it so much !!

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...