Assalamualaikum kepada reader2 n stalker2 sekalian . Enjoy yourself with this simple blog here !

Sunday, 11 September 2011

NERVOUS???

taj0k entri kali nie macam pelik . hahahahahaha . memang pelik pun . aku pun tak tau nape aku nerv0us semalam . padahal pegi jumpe kawan lama . mungkin da lama tak jumpe kot . jadi gitu la .10/10/2011 . tarikh yang memang tak kan aku lupekan . bangon agak pagi pada masa tuh . jengok lua tingkap, hati aq berdetik, "ish,ramainye orang . tak pe lah . tunggu bus 1 lagi ." aku pun bersiap macam biase nak kua . da siap2 sume, aq turun ngan harapan tak ramai orang da . aku tersenyum sendiri sebab tengok orang tak ramai . TAPI bus lak lambat . aku turun kul 10.30 . dapat bus 11.45 . gilak !! da la bus lambat . manusia yang tadi sikit tibe2 berlonggok . hangin t0l aku . aku da gelabah . macam mane kalau 'dia' sampai dulu . haish . soklan tuh bermain2 dalam pale aku neh . aku mesej 'dia' . "tunggu je k ." da ramai orang, bus pun jalan cam ulat gonggok la . finally, sampai gak bdr PD . aku terus turun bus . then, terus naek bus g SEREMBAN . nasib baek tak ramai orang . tenang sikit hati aku . bus pun menonong pegi . tepat kul 2 lebih (xsure lebih bape minit), aku turun betol2 dpn KTM SEREMBAN  nterus cari 'dia' . dari jauh aku tengok, siannye 'dia' tunggu lame . serba salah aku . aku terus g kat depan 'dia' . 'dia' nampak terkejut . kami bersalaman n hug2 . "lame tak jumpe ko". ayat pertama kua dari mulut aku . nerv0us !!!!!! nerv0us sebab jumpe member lame yang da bertahun2 tak jumpe . tulah 'dia' yang aku maksudkan . Amanina Nasuha . then, aku ajak la pegi makan (yang sebenarnye aku da lapo) . MCD @ SEREMBAN PARADE . kat situ lah . makan sambil borak . maklum la, da lame tak jumpe . hahahaha . pastuh, aku bawak la pegi TEM1 . jalan2 kat situ . da abes 1 bangunan kiteorang tawaf . pegi lak kat bawah . tunggu aku punye ehem2, Buja Itu Sye . nak tau hasilnye ? j0m belek2 pic nie . . . 

 c0melkan kami ???

heee~

memang muke aku je kn ?!




tak lame tuh, sampai la plak aku punye ehem2 . nie haaa . . . . 

malu??

aku tak tau pe yang dia malu sangat . kaver malu, maen nset . haish~

s0knye (hari nie la), aku g anta 'dia' lek semule . tapi kat PD je . mujur la Kak Kem n Mira nk g SEREMBAN . so, 'dia' ade teman la nak g SEREMBAN tuh . nasib baek . fuhhh ! sempat lagi kiteorang snap2 sebelum 'dia' lek tuh . . . 

kat busstand PD


aku tak pasan bile 'dia' ambk pic neh

alhamdulillah . lega aku rase skang . akhirnye kami jumpe gak selama bertahun2 tak jumpe . aku harap 'dia' tak menyesal datang sini . maklum la, aku nie tak mampu nak sediakan tempat mewah2 . hahahahaha . pape pun, thanks sebab ko sanggup datang sini . nanti aku g uma ko lak . heeee~ sayang ko,kawan!!!!!

4 comments:

  1. hahahahha..so k la kwan..aku p0wn x taw cm ner tgerak hati nk jmpe ko..haha..next time jmpe oke..

    ReplyDelete
  2. ad plak pic budak malu nih..haha..

    ReplyDelete
  3. amanina nasuha <-- hahahahaha..insyaallah jmpe agy pasnie..

    buja <-- hahahaha..malu sgt la..

    ReplyDelete
  4. nak wat cmne..dh pmalu orngnye kn..haha..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...