Assalamualaikum kepada reader2 n stalker2 sekalian . Enjoy yourself with this simple blog here !

Wednesday 28 September 2011

sHawL n I !!!

assalamualaikum . . tajuk entri kali ini adalah yang tertera di atas . . kenapa shawl ?? kenapa tak handphone ?? kenapa tak duit ?? kenapa tak benda lain ?? haaaaa . . jawapannya senang je . . sebab saya suka shawl lah . . hahahaha (tak lawak pun) . 


pada mulanya aku takut nak pakai shawl nie . takut tak sesuai dengan muka aku . orang cakap jangan cuba benda yang kita tak biasa, nanti digelakkan orang . mungkin betul tapi bagi aku lak selagi tak cuba, kita tak tau . tol tak ??first, aku  try pakai tudung jenis lycra (yang ada anak tudung tuh) . aku tengok cermin nampak pelik . mungkin first time pakai . lantaklah . aku nak cuba gak . aku pun pakailah . dah lama2 tuh, de orang suggestkan aku pakai shawl . aku pikir2 sesuai ke tak muka aku nie . pastuh, aku try beli satu shawl . warna hitam . yang ade bijik2 tepi dia tuh . n first time aku pakai masa kat rumah aku di pahang . aku pakai style macam SITI tuh . detik hati aku, "sesuai gak shawl kat muka aku" .


lepas pada tuh lah aku jadi 'gila' . semuanya sebab 'dia' . semuanya sebab shawl !!! sampaikan ayah aku bising setiap kali aku cakap nak beli shawl . aku gelak je . nak buat macam mana . dah sukakan . hahahahaha . . setiap tempat aku pegi mesti beli (tengok tempat gak lah) . baru aku tau yang sebenarnya jenis muka macam aku nie sesuai pakai shawl . hehehehehe . then , bermula kehiupan aku dengan shawl . aku pun merajinkan diri tengok tutorial2 yang ada kat youtube, kat blog2 orang n last sekali aku praktikkan . yang mana agak sesuai dengan muka aku, aku pakai lah . 


seronok rupanya pakai shawl nie sebab 'dia' buat diri kita lagi kreatif dengan cara lilitannya . aku tak kisah orang lain nak cakap apa . nak kutuk ke, nak hina ke . tuh korang punya pasal . tuh hak korang . aku bukan guna duit korang pun nak beli shawl2 tuh . aku guna duit mak bapak aku, duit aku . aku pernah dengar orang cakap da macam pakai apa tah . aku senyum je . ko da jeles, cakap je lah . persetankan !!!! 


then, sekarang akak n adik aku pun dah terikut2 dengan cara aku sekarang . bershawl2 . cousin aku pun macam tuh gak . siap tempah nak shawl yang macam mana . sebab tuh la i wanna be a businesswoman . hahahaha . skang segmen usha mengusha pic2 aku bershawl . check it out !



nie lah shawl yang aku cakap tuh . .


pakai shawl nie best walaupun kain jorjet tapi lembut . .


shawl nie pun best sebab kain cotton yang lembut . .





nie pun kain cotton gak tapi tak bape nak lembut sangat . .





yang nie plain pashmina . .














nie shawl leopard . .




oke . . banyak lagi pic2 aku tapi kalau nak tengok lebih, tengok kt fb aku . Chapeeqah Adenan . tapi kalu nak tengok, add aku dulu . hihihihihihihi . aku arap entri nie tak buat sape2 yang bace bosan . sorry kalau ada yang ter lebih atau terkurang . wassalam . peace ! ^^v


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...