Assalamualaikum kepada reader2 n stalker2 sekalian . Enjoy yourself with this simple blog here !

Friday 18 November 2011

what's going on me ??


hahahahaha . tengok tajuk aku and pic atas nie . pe yang korang pikirkan ?? mestilah kowang pikir aku ngah happy . kan3 ?? kan laaaaaaaa . sebenarnye aku pun tak tau pe die . ^_^

oke2 . aku just nak kongsi2 je ngan korang yang bace entri nie . aku penah kecewe . kecewe macam2 . pasal cintan cinton la , pasal family la , pasal study la . senang kate sume pasal la . aku pun penah putus ase gile2 . putus ase yang aku rase macam da tak boleh nak buat pape . 

tapi , walau macam mane pun , still ramai yang support aku . alhamdulillah , aku kuat kerana itu . thanks guys yang banyak support aku selame nie . especially , of course la parents aku , family aku , kawan2 n tak lupe gak si die yang aku sayang .
thanks so much !
iLya damn much !

sape tak sedih kalau gagal buat pape . sape tak kecewe . hati sape yang tak hancur . tapi , 1 je yang aku pegang . "gagal sekali tak bermaksud gagal selamanya" . ramai yang ingatkan aku pasal tu . bile dipikir2kan lek , de betulnye . so, bagi sape2 yang frust , jangan cepat mengalah . jangan blame diri sendiri . think positive . insyaallah , oke la nanti .


haaaa . yang paling penting . memang kite da berusehe macam2 . buat tu tak jadi . buat nie tak jadi . tapi kite lupe yang kat atas tu . jangan macam tu . kene ingat . jangan lupe sujud kat Dia . kitekan hanye mampu merancang . tapi Allah S.W.T yang menentukan .


1 lagi . hati . kalau kite buat something tu macam tak ikhlas je . memang kite tak dapat pape . cube kite buat ngan hati yang ikhlas , tak de rase dendam pape . sure , sukses . aku berani jamin . papehal pun bermule dari hati . hati yang suci sukar dicari .


oke . da tibe mase aku stop kejap . anti kalau aku de idea lagi , aku update . 
sekian , terima kasih ! ^_^


#entriniehanyalahutuksape2yangpikirkedepansahaje . kalautaksuketakpayahbace ! bai !!


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...