Assalamualaikum kepada reader2 n stalker2 sekalian . Enjoy yourself with this simple blog here !

Tuesday, 13 December 2011

Nada Cinta


hai sume !!! tengok tajuk mesti korang tau kan ?? ala . cite kat Astro Ria tu la . isnin hingga khamis kul 6.30 pm sampai 7.30 pm . mule2 aku tengok cite pe tah nie . mak ngan adik aku la . gile sangat cite nie . aku ingat cite pe . sebab citenye macam lambat sangat .

TAPI . . .

pe yang aku tertarik kat cite tu adelah cite tu memang mengisahkan kisah percintaan tapi bukan tu je oke . cite tu mengisahkan tentang erti persahabatan . memang sedih . bestnye kan kalu dapat kawan macam tu . emmmmmm . mane nak cari kawan macam tu ek ?? sape nak jadi kawan macam tu untuk aku ?? heee~ aku tak tau pe aku merepek skang nie . abaikanlah .

by the way , aku tetap bersyukur sebab aku punya kawan skang . memang family aku no wahid tapi aku tak dapat nafikan lagi kawan pun penting gak . sape yang cakap kawan tuh tak penting , tak tau nak cakap pe dah . so , korang boleh tengok cite tu kat sini . oke . da abes idea .


#sampaiskangakustillmencariseorangSAHABAT


2 comments:

  1. btol tu..mmg sush nk crik yg btol2 kawan..bnyk2 kn la brdoa..dsmpng tu mncri..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...