Assalamualaikum kepada reader2 n stalker2 sekalian . Enjoy yourself with this simple blog here !

Sunday 18 December 2011

pe nak jadi nie ? ; (

first of all , aku nak mintak maaf kat sape2 yang terbace entri nie . especially kawan2 aku . aku buat entri nie bukan untuk downkan korang ok . aku nak korang pikir . take it positive . aku bukan la baek sangat untuk nasihatkan korang . aku  pun de buat salah . aku pun kadang2 salah gak .

aku buat entri nie sebab aku tergamam semalam sebab korang hanye mampu pandang je time aku solat . aku bukan nak cakap aku nie alim sangat . aku pun penah tinggal solat . tapi skang aku cube untuk berubah sebab semakin hari umo kite semakin meningkat . aku takut . aku tak tau macam mane nak tegur . aku serbe salah . sebab aku yakin kalau aku tegur mesti dapat tentangan . 

kalau korang nak tau , aku teringin sangat nak solat jemaah same2 ngan korang . nak ngaji same2 ngan korang . aku nak cakap tapi . . . . . . . . . . aku selalu doakan korang supaye korang berubah . supaye korang lembut hati . bile korang nak berubah ? please . just for Him . aku sedey . ; (

korang . .
aku sayang korang tau . aku tak nak orang laen mengate pasal korang . mungkin de sesetengah antare kite pikir kawan nie tak penting . tapi bagi aku tak k . sekali aku da kawan ngan orang tu , aku akan jage die . TAPI sekali die buat tahi ngan aku , sampai bile2 pun aku takkan lupe .

___________________________________________

p/s : berubah ea korang . aku sayang korang !
aku harap korang berubah . AMIN !


1 comment:

  1. sbagai kawan kite kna nsiht n tlg mne yg mmpu..yg slebihnye trplng pda dri sndri..kite dh tlg..tp dorg xnk tlg dri sndri nk wt cmne kn?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...